BAPTISTA GYÜLEKEZET BALATONSZEMES

Elmenvén e széles világra, hirdessétek az evangéliumot minden teremtésnek.

 

Felhasználónév:

Jelszó:


Az oldalak egy részének megtekintéséhez regisztráció szükséges. Adatvédelem.

 

Archiv oldalak:

Baptifon problémák

Vissza...  Vissza

Kedves Kapcsolattartók!

Az elmúlt két hónapban nagyon sok megkeresés érkezett hozzám, hozzánk a
számlázási "zűrzavar" miatt.
Úgy tűnik lassan kitisztulnak a dolgok. A Telenor kérésünkre kivizsgálta
az ügyet, és az októberi számlák jóváírásának novemberi számlákban történő
megjelenítésére részletes magyarázatot adott. E magyarázat alapján lett
világossá, hogy az MBE és a Telenor között létrejött szerződésmódosítás
dátumát tekintik érvényesnek minden előfizetésre. Amikor egységesen
reklamáltunk az októberi számlák miatt, majd megígérték a jóváírást a
novemberi számlában, nem tájékoztattak előre arról, hogy nem a váltás
napjától végeztek forgalom átszámolást, hanem visszamenőleg augusztus
28-tól.

Kedves Kapcsolattartók!

Az elmúlt két hónapban nagyon sok megkeresés érkezett hozzám, hozzánk a
számlázási "zűrzavar" miatt.
Úgy tűnik lassan kitisztulnak a dolgok. A Telenor kérésünkre kivizsgálta
az ügyet, és az októberi számlák jóváírásának novemberi számlákban történő
megjelenítésére részletes magyarázatot adott. E magyarázat alapján lett
világossá, hogy az MBE és a Telenor között létrejött szerződésmódosítás
dátumát tekintik érvényesnek minden előfizetésre. Amikor egységesen
reklamáltunk az októberi számlák miatt, majd megígérték a jóváírást a
novemberi számlában, nem tájékoztattak előre arról, hogy nem a váltás
napjától végeztek forgalom átszámolást, hanem visszamenőleg augusztus
28-tól.

Az alábbi tájékoztató mellett a Szolgáltató megküldte 11.924 előfizetésre
vonatkozóan a forgalomátszámítás összesített adatait. Ezt nem küldöm meg a
kapcsolattartók részére, de aki konkrét telefonszám esetében szeretné tudni
az adatokat, azoknak írásos kérésre megküldöm.



"A Magyarországi Baptista Egyház 2012.08.28 - 2012.09.27 időszakára
vonatkozó forgalmi számlái nem megfelelően kerültek kiállításra. Ennek oka,
hogy bár 2012.08.28-ól az új szerződés szerint kellett volna számláznunk,
az előfizetések nagy száma miatt a tarifaváltás ügyfélszinten több hét
alatt futott át rendszerünkön.

Az Egyház és a Telenor megállapodása értelmében az a megoldási javaslat
született, hogy a helyes tarifacsomagnak megfelelő átszámolás ügyfélszinten
megtörténik és a 2012.09.28 - 2012.10.27 időszak számlájában - az
átszámolás függvényében - eseti, egyösszegű jóváírásként vagy terhelésként
kerül feltüntetésre. Az átszámolás és a jóváírás/ terhelés ennek
megfelelően megtörtént.

A terhelésben érintett számlafizetők részéről igény mutatkozott arra, hogy
fejtsük ki miért kaptak magasabb számlát, mit is jelent a terhelt tétel.

Az alábbi rövid összefoglaló az átszámolás során követett elveket sorolja
fel, így segíthet a számla jogosságának elfogadásában.

1. A forgalomátszámolás alatt 2012.08.28-át - a számlázási időszak első
napját - tekintettük a tarifaváltás dátumának, tehát úgy számoltunk, mintha
minden előfizetés esetében ekkor történt volna meg.

2. Az új tarifacsomag szerint a fizetendő nettó havidíjak összege 2500 Ft
amely a következőképpen áll elő
-Tarifacsomag díja 1500 Ft (1800 Ft havidíj- 300 Ft havidíj kedvezmény)
-Mobitrend Max szolgáltatás díja 200 Ft.
-Kiegészítő havidíj 800 Ft.

Ennél a számlatételnél egyszerűen összevetettük hogy ennél magasabb vagy
alacsonyabb összeget számláztunk, és eszerint került a jóváírás terhelés
egyenlegébe.

3. A hanghívások esetében figyelembe vettük  hogy a havidíj
lebeszélhetősége 50-50%-ban kerül megosztásra, tehát nettó 750 Ft kizárólag
hálózaton belül lebeszélhető.

A kedvezőbb percdíjak szerint kizárólag akkor számoltuk át és írtuk jóvá,
ha jelentkezett havidíj lebeszélhetőségen felüli beszélgetés.

4. Az SMS forgalom esetében a figyelembe vett tényező, hogy 60 db-ról 50
db-ra csökkent a havonta küldhető SMS-ek száma.

Ezen tételek összegzése adta telefonszámonként a terhelendő illetve
jóváírandó összeget."



Az önálló mobil internet előfizetések esetében valóban történt téves
számlázás kb. 30 előfizetés esetében. Ezeknél a jóváírás  azonnali lesz,
nem következő számlás. Jóváíró számlát és egyenleges csekket minden esetben
postáznak.

Nagyon sajnáljuk, hogy a tarifaváltás ekkora keveredéssel járt, de
remélem, hogy mindenki számára mégis megnyugtatóan zárul majd ez az
időszak, és megtörténnek a számlák mielőbbi befizetései is. A fenti
magyarázat alapján mind az októberi, mind a novemberi számlákat rendezni
kell.

Kérem, legyenek szívesek tájékoztatni az előfizetőket a fentiekről.

Sok-sok türelmet kívánok a nehéz időszakban!

Balatonszemesi Baptista Gyülekezet - Belső (gyülekezeti - egyházi) használatra.

 

Jogi nyilatkozat

|

Impresszum

|

ˆ Baptista Gyülekezet Balatonszemes, 2018

|

Nyitó oldal